Juelsminde – en dejlig by, også i fremtiden
Juelsminde besøges hvert år af mange turister. Det giver liv og omsætning for forretninger, spisesteder m.m., hvilket vi, der arbejder og bor her, værdsætter. Hvis vi fortsat ønsker en levende by, kræver det naturligvis, at der sker en udvikling. Ikke en hvilken som helst udvikling, men en udvikling med respekt for byens historie og kvaliteter.