
I Hedensted Kommune har vi mange gode folkeskoler, hvor lærerne hver dag kæmper bravt for at give vores børn de bedste faglige og sociale kompetencer.
Men i dagens avis bliver der i en Cepos undersøgelse, sat spørgsmålstegn ved resultaterne…
Der står, at kommunens skoler ikke leverer det faglige niveau, man kunne forvente.
Det skal vi politikere tage som et vink med en vognstang!
For vi skylder både lærerne, eleverne og forældrene at få undersøgt grundigt, hvad der ligger bag den undersøgelse.
Vi skal gøre alt, hvad vi kan, for at give vores unge den bedste faglige ballast og de stærkeste sociale kompetencer med videre i uddannelseslivet.
Det er det vi politikere er valgt til !
Det handler om vores børn. Og om fremtiden i Hedensted Kommune.
Med venlig hilsen
Claus Thaisen
Kommunalbestyrelsesmedlem (S)
Økonomiudv., Teknik & Miljøudv., Børn & Ungeudv.